کاشت ابرو با موی فر

کاشت ابرو با موی فر امکان پذیر است؟

ابروها یکی از جزئیات مهم در صورت و ظاهر هر فرد هستند. طراحی و شکل دادن به ابروها می‌تواند تاثیر زیادی در چهره دارد. امروزه کاشت ابرو با موی فر متقاضیان بسیاری دارد. افرادی که دارای موهای فر هستند نگران این مساله هستند که آیا کاشت ابرو با موی فر امکان پذیر است یا خیر؟ اگر این سوال ذهن شمارا درگیر نموده است بهتر است که مطلب زیر را به دقت مطالعه بفرمایید.

کاشت ابرو با موی فر

آیا کاشت ابرو با موی فر امکان پذیر است؟

برای پاسخ به این سوال، باید بیان شود که در افراد با موهای فر یا مجعد، زیبایی و طبیعی بودن ابروها به دو عامل وابسته است که شامل میزان فر بودن موها و قطر و وسعت ابروهای کاشت شده می‌باشد. در واقع در افرادی که موی فر دارند امکان کاشت ابرو وجود دارد اما این روند باید با مهارت و با تراکم خاصی انجام شود تا بعد از رشد ابروها دچار بهم ریختگی یا شلختگی نشود.

تاثیر موی فر در حالت گیری ابروها

در وهله اول باید اشاره کرد که موهای موج‌دار یا فر معمولا دارای تنوع زیادی هستند و انواع مختلفی دارند. میزان فر بودن موی هر فرد متفاوت است و معمولا از فر باز شروع شده و در نهایت به موهای فرفری و وز (فر آفریقایی) می‌رسد. در اکثر افرادمناسب کاشت ابرو با موهای فرفری، انجام کاشت طبیعی مشکلی ندارد، فقط باید توجه داشت که در برخی افراد، ممکن است به دلایل زیبایی‌شناختی محدودیتی در ایجاد حالت طبیعی برای ابرو وجود داشته باشد. برای این تشخیص، بررسی ریشه و محل رشد موها در دو سانتیمتر ابتدای رشد موها مهم است. اگر در این ریشه ها فر یا موج خیلی زیادی قابل مشاهده نباشد، ایجاد طرح ابرو برای آن فرد ممکن است. خوشبختانه، در نژاد ایرانی، بسیاری از افراد با موهای فر در این گروه قرار می‌گیرند و می‌توانند اقدام به ایجاد حالت طبیعی برای ابرو کنند.

همچنین بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که با گذشت یک تا دو سال از زمان رشد ابروها، بعد از پیوند موها از پشت سر به ناحیه ابرو، قطر موها کاهش می‌یابد و فر و مجعد بودن آن‌ها کمتر به چشم میخورد.

اما اگر هنوز نسبت به امکان ایجاد حالت طبیعی برای ابروهای خود مطمئن نیستید، می‌توانید به بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران مراجعه کرده و قبل از انجام کاشت، در جلسه مشاوره راهنمایی های لازم را دریافت کنید تا نسبت به امکان رشد ابرو و میزان موفقیت آن آگاه شوید.

با توجه به رایج بودن موهای فر در نژاد ایرانی (قفقازی)، افراد با موهای فر برای کاشت ابرو با موی فر محدودیتی ندارند و می توانند بعد از کاشت با روش هایی مانند لیفت ابرو یا قیچی کردن آن حالت فر آن را کنترل کنند. مهم ترین موضوع در این مسئله مقاومت و قوی بودن ریشه موهای سر است. بررسی ریشه موها و محل رشد موهای بانک موی افراد در دو سانتیمتر ابتدای رشد موها بسیار مهم است و این بخش از موهای فر نیز معمولا صاف تر از نواحی دیگر است که بعد از کاشت هم تقریبا صاف تر از موهای معمولی به نظر می رسد.

برای افراد با موهای مجعد، بهتر است از مدل های قطور و پهن پرهیز کرد تا نتایج طبیعی‌تری را به دست آورد. مگر اینکه خود مراجعه‌کننده به دنبال داشتن ابروهای با تراکم بسیار بالا باشد و مراقبت های بعد از کاشت ابرو را به درستی انجام دهد. در این صورت اصلاح ابرو بعد از کاشت به صورت مرتب و با استفاده از روش هایی مانند ژل ابرو یا لیفت آن مورد نیاز است.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *