کاشت ابرو fut

کاشت ابرو با روش fut

برای کاشت ابرو به روش fut موی مورد نیاز از قسمت پشتی سر برداشته می‌شود. در این روش که پزشک در این جراحی را با دقت بالایی انجام می‌دهد، فولیکول‌های تکی استخراج خواهند شد. سپس این فولیکول‌ها در کنار یکدیگر به طور منظم چیده می‌شوند. این چیدمان در حالی انجام می‌شود که ساختار وخیم ابرو و مو حفظ می‌شود.

 بنابراین باید به هنگام ایجاد برش بر روی ابرو دقت فراوانی به خرج داده شود. یک ابرو به طور میانگین حدود ۱۵۰ تا ۲۵۰ عدد تار مو دارد. افرادی که روش fut را برای کاشت ابروهای خود انتخاب می‌کنند، بدانند که در این روش هر تار مو به طور جداگانه و دقیق دستکاری می‌شود. به این ترتیب که نحوه قرار گیری تار مو در محل رشد مو مشخص می‌شود و در نهایت تار مو در همان محل قرار می‌گیرد.

کاشت ابرو fut

کاشت ابرو FUT

برای استفاده از این روش کاشت ابرو نیازی به بیهوشی نیست چرا که می‌توان به کمک بی حسی موضعی آن را برطرف کرد. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث شده است متقاضیان کاشت ابرو روش fut را انتخاب کنند، توانایی این روش در ارائه بالاترین برداشت ابرو است. در این روش از کاشت ابرو مزایای زیادی وجود دارند که در ادامه در مورد آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

مزایا و معایب کاشت ابرو به روش fut

گرافت‌هایی که در این روش از کاشت ابرو ایجاد می‌شوند گرافت‌هایی باکیفیت و مستحکم هستند. معمولا پزشکان بر این باورند که در روش‌های مختلف کاشت ابرو میزان کیفیت گرافت از اهمیت فوق العاده‌ای برخوردار شده است. از آنجایی که در کاشت ابرو به روش fut گرافت‌های زیادی به وجود می‌آیند، این روش همواره مناسب تمامی افراد است. در این روش همچنین میزان صدماتی که به ابروی یک فرد وارد می‌شود به حداقل خواهد رسید. با به حداقل رسیدن میزان سرکه‌ها می‌توان انتظار داشت که ابروها در مدت زمانی کوتاه رشد طبیعی خود را باز می‌یابند. البته در کنار این مزایا معایبی هم برای روش fut کاشت ابرو در نظر گرفته شده است.

در این روش ممکن است بخیه‌های خطی در سر به وجود بیایند یا نیاز به بخیه در بانک مو وجود داشته باشد. همچنین احتمال خونریزی‌های شدید هم وجود دارد. یکی دیگر از عوارض کاشت ابرو که در این روش وجود دارد این است که دوره ریکاوری کاشت ابرو طولانی‌تر است ممکن است. همین معایب باعث می‌شوند که برخی از افراد این روش را کنار گذاشته و به دنبال روش‌های دیگری برای کاشت ابرو باشد.

کاشت ابرو به روش fit

یکی دیگر از روش‌های متراکم کردن موی ابرو، کاشت ابرو به روش fit است. در این روش ابتدا باید معاینات لازم انجام شوند. در حقیقت تشخیص مناسب بودن یا نبودن روش اف آی تی برای کاشت ابرو به کمک بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران انجام می‌شود. جراحی fit یک‌ جراحی آسان و بدون دردسر است. در این جراحی کلینیک راما تمامی تلاش خود را می‌کند تا نتایجی عالی عاید متقاضیان بشود. اگر می‌خواهید به طور دائمی ابروهایی پر پشت با ظاهری زیبا داشته باشید، کاشت ابرو به روش fit را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در این روش فولیکول‌ها به صورت دانه به دانه از بانک مو خارج شده و سپس وارد بافت ابرو می‌شوند. به همین دلیل تراکم ابرو یکنواخت باقی خواهد ماند. باید توجه داشت که پیوند زدن ابرو به این روش یک فرآیند زمان بر است اما نتیجه‌ای عالی دارد. از جمله مزایایی که این روش دارد می‌توانیم به تهاجم کم، عدم نیاز به بیهوشی‌های عمومی، بدون زخم بودن جراحی و تراکم بالای ابرو اشاره کنید. طبق نظر سنجی‌های به عمل آمده مشخص شده است که تعداد زیادی از بیماران از انتخاب این روش راضی هستند. یک سال پس از این که کاشت ابرو به روش fit انجام شد، شما می‌توانید نتایج نهایی را مشاهده کنید.

عوارض احتمالی کاشت ابرو به روش fit

خطراتی که از کاشت ابرو به روش fit نشئت می‌گیرند، خطراتی هستند که برای عده‌ای خاص از افراد به وجود می‌آیند. افرادی که برنامه ریزی مناسبی ندارند یا تحقیق کافی در مورد انجام جراحی را انجام نداده‌اند، خطرات و عوارض این جراحی را بیشتر متوجه خواهند شد. ممکن است عوارضی همچون بیشتر شدن شدت خونریزی یا تورم و کبودی ابرو در پی استفاده از روش اف آی تی به وجود بیایند.

در برخی از افراد نیز به بافت‌های عصبی ابرو آسیب می‌رسد و جای زخم بر روی ابرو باقی می‌ماند. عفونت، کبودی و سردرد نیز دیگر عوارضی هستند که این روش از روش‌های کاشت ابرو در پی دارد. قبل از این که پزشکی را برای کاشت ابرو انتخاب کنید، باید سوابق آن را بسنجید. کلینیک راما یکی از مراکزی است که با انجام صحیح حراحی کاشت ابرو میزان این عوارض را به حداقل می رساند.

تفاوت کاشت ابرو با روش fut, fit

برای کاشت ابرو با روش fut یک تکه از بافت‌های بلندی که در قسمت پشتی مو‌جود دارد برداشته می‌شود اما در روش fit این طور نیست. در این روش هر کدام از واحدهای فولیکولی به طور جداگانه در قسمت ابرو‌ جایگذاری می‌شوند‌. در این روش پزشک شما می‌تواند بدون این که تراکمی را در موی محل اهدا کننده به وجود بیاورد، موها را از نواحی اهدا کننده بردارد. همچنین در این روش زخم یا جای اسکار بر روی پوست باقی نخواهد ماند. این در حالی است که در کاشت ابرو به روش fut بخیه یا اسکاری به شکل نواری بر روی پوست به وجود می‌آید. به همین دلیل بیشتر افراد ترجیح می‌دهند که روش fit را جایگزین روش fut کاشت و ایمپلنت ابرو کنند.

ممکن است بپرسید که کدام روش از روش‌های کاشت ابرو برای من بهتر است. به طور کلی هر روشی عوارض، مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارد. هر فردی باید با پزشک خود مشورت کند تا بتواند بهترین روش را برای کاشت ابروهای خود برگزیند. چنانچه پزشکی ماهر و باتجربه را برای انجام جراحی ابرو خود انتخاب کنید، می‌توانید نتایجی ایده آل را دریافت نمایید.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد کاشت ابرو با روش fut, fit با شما صحبت کردیم. هر کدام از روش‌هایی که به آن‌ها اشاره شده است، دارای مزایا، معایب و ویژگی‌های خاصی هستند. در روش fit ممکن است تمامی موی بلند مو تراشیده شود اما در روش fut این طور نیست. با این حال خیلی از پزشکان روش اول را بهترین روش برای کاشت ابرو می‌دانند چرا که هم هزینه‌های مناسبی دارد و هم عوارض آن کمتر از روش fut کاشت ابرو است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره انتخاب بهترین روش کاشت ابرو می‌توانید با کلینیک راما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *