ریزش ابرو بعد کاشت

درمان ریزش ابرو بعد از کاشت + عکس واقعی

ممکن است شما هم‌ جزو افرادی باشید که جراحی کاشت ابرو را انجام داده‌اید اما پس از مدتی با ریزش ابرو بعد از کاشت مواجه شده‌اید. ابرو یکی از مهم‌ترین اجزا در صورت است. پس زیبایی آن اهمیت زیادی دارد. کم پشت بودن موی ابرو می‌تواند اعتماد به نفس هر فردی از جمله زن و ‌مرد را از او بگیرد.

به همین دلیل افراد به راهکارهای درمانی مثل کاشت ابرو رو می‌آورند. کاشت ابرو یک روش تایید شده و اثر گذار در فرم دهی و افزایش زیبایی ابروها است. در این روش ماندگاری ابروها بالا است اما ممکن است به دلایلی ریزش ابرو بعد از کاشت اتفاق بیفتد.

ریزش ابرو بعد کاشت

اگر بتوانید توصیه‌ها و مراقبت‌های پزشکی را رعایت کنید، ریزش ابرو بعد از کاشت را به حداقل خواهید رساند. حتی امکان جلوگیری از آن هم ‌وجود دارد. سوال اینجا است که اگر با این عارضه مواجه شدیم، باید چه‌ کار کنیم؟ در ادامه در مورد علت ریزش ابرو بعد از کاشت و راه‌های جلوگیری از آن صحبت می‌کنیم.

عکس ریزش ابرو بعد از کاشت

در تصاویر زیر می توانید عکس ریزش ابرو بعد از کاشت را مشاهده نمایید.

دلایل ریزش ابرو بعد از کاشت

قبل از این که با راهکارهای جلوگیری از ریزش بعد از کاشت ابرو آشنایی پیدا کنید، لازم است که با دلایل ریزش ابرو نیز آشنا شوید. دلایلی وجود دارند که بعضی از آن‌ها از سبک زندگی افراد نشئت می‌گیرند.

بعضی دیگر نیز به چگونگی کاشت ابروها بر می‌گردند. چنانچه پزشک قدرت و مهارت کافی در کاشت ابرو را نداشته باشد، بیمار با ریزش ابرو بعد از کاشت مواجه خواهد شد توصیه می شود که به بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران مراجعه کنید. این ریزش تا ده روز ادامه پیدا می‌کند اما پس از پایان دوره نقاهت کاشت ابرو، موی از دست رفته ترمیم می‌شود. پس جای هیچ گونه نگرانی نیست.

از سوی دیگر عدم مراقبت بعد از ابروهای کاشته شده می‌تواند دلیلی برای ریزش ابروها باشد. اگرچه ریزش ابرو نوعی جراحی غیر تهاجمی است اما باید زمانی اقدام به کاشت ابرو کنید که بدن شما توانایی رویش دادن ابروهای جدید را داشته باشد در همچنین لازم است که شما مراقبت‌های کافی را از ابروهای خود به عمل بیاورید.

جلوگیری از ریزش ابروها بعد از کاشت

در روزهای اولیه پس از کاشت لازم است که ابروها حفظ شوند. البته باید نکات مراقبتی زیر نظر پزشک به شما ارائه گردند. امروزه کلینیک‌های زیادی وجود دارند که کاشت ابرو را انجام می‌دهند اما معتبر بودن یا نبودن آن‌ها مشخص نیست.

 شما باید کلینیکی را انتخاب کنید که از تجهیزات پیشرفته برخوردار شده باشد. همچنین باید پزشکی ماهر این جراحی را انجام دهد. اگر پزشک مهارت و تخصص کافی را نداشته باشد، ریشه‌های مو در جای اصلی خود قرار نمی‌گیرند و پس از مدتی ریزش پیدا می‌کنند. دکتر امیر یزدی یکی از برترین پزشکان در زمینه کاشت ابرو است که شما را در بهبود روند کاشت ابرو راهنمایی می‌کند.

همواره پزشکان توصیه می‌کنند که متقاضیان جراحی ابرو به جای درمان، پیشگیری را برگزینند. بنابراین اگر می‌خواهید ریزش ابرو بعد از کاشت را به حداقل برسانید، باید در حفظ و نگهداری ابروهای خود کوشا باشید. چنانچه بعد از جراحی از مراقبت‌ها بهره بگیرید ریشه مو مستحکم شده و ثبات پیدا می‌کنند.

یکی از راهکارهای اساسی برای جلوگیری از ریزش ابروهای کاشته شده عدم اصلاح ابروها است. زمانی که موی ابرو به وسیله موچین جدا می‌شود، فولیکول‌های آن ضعیف می‌شوند. به همین دلیل پزشکان اصلاح ابرو را تا چند ماه پس از کاشت منع می‌کنند.

تقویت ابرو بعد کاشت

تقویت ابرو بعد از کاشت راهکاری عالی برای جلوگیری از ریزش ابرو بعد از کاشت

تقویت ابروها پس از کاشت از اهمیت زیادی برخوردار است. شما باید همواره به فکر تقویت ابروهای خود باشید تا ریزش ابرو بعد از کاشت را کاهش دهید. اگر مواد غذایی در بدن شما کاهش پیدا کنند، موها شروع به ریزش می‌کنند. در واقع در این شرایط فولیکول‌های مو ضعیف شده و موها ریزش پیدا می‌کنند.

چنانچه فقر دائم مواد غذایی در بدن وجود داشته باشد، باعث می‌شود که پس از کاشت ابروها فولیکول‌ها ریزش پیدا کنند. برای این که بتوانید موی ابروی خو را تقویت کنید، می‌توانید روغن‌هایی نظیر روغن آرگان و روغن نارگیل را مورد استفاده قرار دهید. دقت کنید که استفاده از این روغن‌های تقویت کننده باید زیر نظر پزشک انجام شود. همچنین می‌توانید زیر نظر پزشک اقدامات درمانی مثل ماساژ دادن ابرو را انجام دهید تا از ریزش ابرو بعد از کاشت جلوگیری نمایید. در ضمن توجه داشته باشید که این کار باید با دقت بالایی انجام شود تا آسیبی به ابروها نرسد.

مصرف آهن و ترک دخانیات برای کاهش ریزش ابرو بعد از کاشت

وجود آهن در رژیم غذایی نیز می‌تواند ریزش ابرو بعد از کاشت را کاهش دهد. وجود آهن در بدن باعث می‌شود که خون رسانی به ابروها بیشتر شود. زمانی هم که خون رسانی به ابروها افزایش پیدا کند، اکسیژن موجود در ابرو افزایش می‌یابد. این امر باعث می‌شود که ریزش موها کاهش پیدا کند. چنانچه خون رسانی به ابروها انجام نشود، به اصطلاح موی ابرو مرده می‌شود. موی مرده نیز رشد پیدا نخواهد کرد. قبل از این که از قرص‌های آهن استفاده کنید، با پزشک خود مشورت نمایید.

افرادی که به قلیان، سیگار و الکل اعتیاد دارند باید قبل از کاشت ابرو مصرف این مواد را ترک کنند. این مواد دارای عناصری هستند که به ریشه موی ابرو آسیب رسانده و باعث حساس شدن این ریشه می‌شوند. بنابراین مصرف آن‌ها می‌تواند ضعف ابروها را افزایش دهد. در ضمن نباید هرگز به سراغ این مواد بروید چرا که در هر لحظه امکان ضعیف شدن فولیکول‌های موجود دارد. تنها کار که لازم است بکنید این است که این مواد را تا دو هفته قبل از جراحی ترک کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب در مورد ریزش ابرو بعد از کاشت، دلایل و راهکارهای جلوگیری از آن با شما صحبت کردیم. افرادی که تمایل به کاشت ابرو دارند، باید با عوارض آن نیز آشنا باشند. ریزش ابرو یکی از مهم‌ترین عوارضی است که کاشت ابرو دارد. دلایلی همچون عدم کاشت صحیح و عدم مراقبت صحیح از ابرو می‌تواند ریزش ابرو را کمتر کند. ترک دخانیات و الکل، مصرف قرص آهن و تقویت موی ابرو می‌تواند راهکاری برای جلوگیری از ریزش ابرو باشد. شما باید در این زمینه با پزشک خود مشورت نمایید تا دوره نقاهت را به خوبی پشت سر بگذارید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *