دکتر کاشت ابروی الهام حمیدی

دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی و بازیگران

یکی از رایج ترین سوال افراد این است که “دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی کیست؟” و “کاشت ابرو بازیگران به چه صورت است؟” امروزه بسیاری از بازیگران سینما و تلوزیون را می‌بینید که با تغییرات شگفت انگیز در چهره همراه هستند. شاید با نگاه‌های اول متوجه تغییرات و عمل هایی که انجام داده اند نشوید ، هرچند که در برخی از موارد با دقت هم نمی توان حدس زد که دقیقا چه تغییراتی در چهره هایشان ایجاد شده است. یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی صورت که امروزه بازیگران به آن روی آورده اند کاشت طبیعی است. این روزها الهام حمیدی نیز جراحی پیوند ابرو انجام داده است و با تغییرات جنجالی که به همراه داشته و باعث شده تا همه به دنبال دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی باشند. این که ایشان در چه کلینیکی این جراحی را انجام داده اند مهم نیست. مهم ترین مساله تاثیرات پیوند ابرو در چهره است که چند سال شما را جوانتر و جذاب تر می کند. اگر تصاویر قبل و بعد از کاشت الهام حمیدی را مشاهده کنید، متوجه می شوید که چقدر این عمل روی جوانی و شادابی چهره تاثیر دارد

بیشتر بخوانید : هر آنچه که باید قبل از کاشت بدانید، صفحه کاشت ابرو ، را مطالعه کنید.

دکتر کاشت ابروی الهام حمیدی

دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی کیست؟

کاشتی که الهام حمیدی بر ابروهایش انجام داده است ، کاملا مطابق با استانداردهای زیبایی شناسی است. به خوبی تمامی اجزای صورت و فرم آن در نظر گرفته شده و قبل از هر اقدامی بهترین فرم ابرو متناسب با چهره اش در نظر گرفته شده است. ممکن است مقداری سلیقه های شخصی هم در فرم ابروها دخیل شود و در نهایت بهترین و ایده آل ترین شکل ابرو روی صورت طراحی و اجرا می شود. قبل از کاشت نیز شما یک دید تقریبی خواهید داشت که چه نتیجه ای از آن دریافت می کنید. تکیه بر علم زیبایی شناسی باعث می شود که فرم بهتر و جذاب تری برای ابروهایتان در نظر گرفته شود . همینطور خواب ابروها باید بگونه ای باشد که کاملا مثل یک ابروی طبیعی به نظر برسد. این اقدام را حتما در بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران انجام دهید.

مشاوره با کلینیک

جهت مشاوره رایگان ، پرسش سوالات خود همین حالا با کلینیک راما تماس بگیرید.

کاشت ابرو بازیگران

مدل ابروهایی که برای بازیگران در نظر گرفته می شود معمولا فرم طبیعی و نچرال است. این روزها زیبایی طبیعی بیشترین طرفدار را دارد از این رو بهترین گزینه حالت طبیعی ابروهاست که مقداری پر تر و یا پر تراکم تر شوند. اینکه ابروها کاملا متناسب با چهره طراحی و کاشته شوند بسیار مهم هستند. همینطور تکنیکی که برای کاشت در نظر گرفته می شود.


این تکنیک حتما باید استاندارد و مطابق با آخرین متد باشد تا خواب ابروها زیبا و اصلاح ابروهای کاشته شده راحت باشد. مراقبت های پس از پیوند ابرو در مواردی که کاشت اصولی باشد بسیار ساده و راحت است. بازیگران با مراجعه به بهترین کلینیک ها از خدمات مشاوره بعد ازآن نیز به خوبی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید : هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

بازیگران در کدام کلینیک کاشت ابرو انجام می دهند؟

معمولا چند گزینه برای انتخاب وجود دارد. بازیگران و افراد مشهور هم حساسیت و سلیقه های خود را دارند که در زمان انتخاب به آن توجه می کنند . از این رو نیاز است که شما به مواردی مانند تجهیزات و امکانات کلینیک و البته نمونه کارهای موفقی که در اختیار دارند توجه نمایید. می توانید با مراجعه حضوری به کلینیک از افرادی که جراحی پیوند ابرو انجام داده اند سوالاتی درباره عملکرد کلینیک بپرسید. همچنین می توانید مشاوره تخصصی در این زمینه دریافت کنید تا متوجه شوید که آیا جزو افراد مناسب کاشت ابرو هستید یا خیر؟

  • در زمان انتخاب کلینیک کاشت به موارد زیر توجه نمایید :
  • شکل ابرو ها مطابق با چهره فرد باشد
  • از بهترین امکانات و تکنولوژی های روز دنیا استفاده کنند
  • تمامی تکنیک ها و روش های کاشت را در اختیار داشته باشند.
  • طراحی ابرو مطابق با استاندارهای زیبایی شناسی را داشته باشند
  • محیط کلینیک تمیز و بهداشتی باشد
  • میزان رضایت مندی مراجعین از انجام کاشت بسیار زیاد باشد
  • نمونه کارها و فیلم هایی که از کلینیک مشاهده می کنید بدون ویرایش و ادیت باشد
  • مشاوره تخصصی قبل و بعد از کاشت را در اختیارتان قرار دهند.

اگر به دنبال دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی هستید باید بدانید که قبل از اعتماد به کلینیک ها و یا پزشکان باید خودتان تحقیقات و بررسی های دقیق را انجام دهید تا درست ترین انتخاب را داشته باشید. از هزینه تا عملکرد کلینیک برای جراحی پیوند ابرو بسیار مهم است و حتما مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر هزینه مناسب خدمات کاشت را دقیق و طبق استاندارد انجام دهد.

مطالب مرتبط
2 پاسخ
  1. سلام آیا برای شما هم امکان دارد که مثل دکتر کاشت ابرو الهام حمیدی کاشت انجام بدین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *