اصلاح ابرو بعد از کاشت

اصلاح ابرو بعد از کاشت

اصلاح ابرو بعد از کاشت سوالی مهم برای کسانی است که جراحی پیوند ابرو انجام داده اند. بعد ازکاشت تا زمانی که ابروها به صورت کامل دوره رشد و ترمیم خود را سپری می کنند نیاز دارید که از آن ها به خوبی مراقبت کنید. علاوه بر این ها بایستی حتما به مواردی که پزشک به شما ارائه می نماید توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید به خوبی ابروها را مرتب، اصلاح و فرم دهی نمایید. در این مطلب سعی داریم که اصول اصلاح ابرو بعد از کاشت را برای شما شرح دهیم.

تکنیک های اصلاح ابرو بعد از کاشت

ابروهای کاشته شده شما معمولا رشد بیشتری نسبت به ابروهای طبیعی تان دارند. این حالت در اولین ماه های بعد از کاشت طبیعی است و به مرور زمان دچار رشد مناسب تری خواهد شد. همچنین بافت ابروها نیز ممکن است مقداری با ابروهای اولیه متفاوت باشد که این مورد هم با گذر زمان اصلاح می شود.

برای کاشت ابرو معمولا از موهای پشت سر یا اطراف گوش استفاده می شود که بافت آن با ابروهای طبیعی متفاوت است. از این رو رشد آن نیز دارای تفاوت هایی است که باید به خوبی از آن مراقبت شود و برای اصلاح آن نیز طبق اصول انجام دهید. دقت داشته باشید که مراقبت های قبل از کاشت ابرو و بعد از آن برای حفظ زیبایی و تراکم آن بسیار موثر و مفید است.

اصلاح ابرو بعد از کاشت چگونه است؟

جراحی پیوند ابرو برای افرادی که دچار ریزش در ابروها شده اند و روش های درمانی دیگر برای آن ها پاسخگو نیست اقدامی مناسب است. ماه اول نیازی به اصلاح ابروها نیست اما با بهبودی محل کاشت و در زمانی که موهای ابرو شروع به رشد نمودند نیاز است که آن را با دقت و ملاحظه کوتاه و اصلاح نمایید.

معمولا در ابتدا ابروهای کاشته شده اندازه‌ای غیرطبیعی و بلندتر از معمول دارند. این مورد به افراد مناسب کاشت ابرو توضیح داده می شود. از یک قیچی تیز و مناسب برای کوتاه کردن آن ها استفاده کنید. این کار را به دقت انجام دهید و سعی کنید که تمام ابروها را در یک جهت و یک سایز کوتاه کنید. از کوتاه کردن بیش از اندازه ابروها خودداری نمایید. زیرا ممکن است که گرافت های تازه پیوند شده از ریشه دچار آسیب شوند. البته بعد از حدود یک ماه ابروهای کاشته شده دارای استحکام ایده آل و زیادی خواهند بود که خطری برای ریزش و یا آسیب ریشه آن را تهدید نمی کند.

تیغ زدن ابروهای کاشته شده

یکی از روش هایی که می توانید برای پاکسازی ابروها و اطراف آن استفاده کنید، به کارگیری تیغ است. تیغ سریع و راحت بخش هایی از ابرو و اطراف آن که نیاز به اصلاح دارند را تمیز و مرتب می کند.

یکی از بهترین و ایمن‌ترین روش‌ها برای اصلاح ابرو پس از کاشت ، تیغ زدن نواحی اطراف ابروها است. استفاده از تیغ برای افرادی که به تمیزی ابروها اهمیت می دهند گزینه بی خطر و مناسبی است و می تواند بدون ایجاد آسیب به ریشه ابرو آن ها را اصلاح کند. جالب است بدانید که تیغ ریشه ابروها را از سطح پوست جدا نکرده و اخلالی در رشد ابروی پیوند شده نمی کند.

باید به این نکته دقت داشته باشید که یک ماه بعد از کاشت، ابروها دچار ریزش می شوند و مجدد رشد می کنند. اگر ابروهایتان را اصلاح کردید و شاهد ریزش آن شدید به هیچ عنوان نگران نباشید و آرامش خود را حفظ کنید این یک روال عادی در روند کاشت است و دلیل آن اصلاح کردن نیست.

اصلاح ابرو بعد از کاشت

اصلاح ابرو بعد از کاشت با موچین

شما بعد از جراحی پیوند ابروها احتمالا دچار مشکلاتی برای اصلاح و پاکسازی خواهید بود. ممکن است این کار را با تردید انجام می دهید. امکان اشتباه گرفتن موهای کاشته شده با موی طبیعی ابرو وجود دارد. اما با مقداری دقت و توجه می توانید این کار را انجام دهید. ابروهای پیوند زده شده، در نواحی کم پشت یا طاس ابرو پیوند زده می‌شوند. اگر برایتان دشوار است از یک فرد متخصص در این زمینه کمک بگیرید. توصیه می شود در چند ماه اول بعد از کاشت از موچین برای اصلاح آن استفاده نکنید.همان‌طور که می‌دانید موچین ابرو را از ریشه جدا می‌کند. از این رو بهتر است از دستکاری بیش از حد ابروها به کمک موچین خودداری کنید. اگر موهای کاشته شده به اشتباه جدا شوند، احتمال رشد آن برای همیشه از بین می‌رود و نیاز به پیوند مجدد ابرو خواهید داشت. البته مشکل دیگری که ایجاد می شود کم شدن استحکام ابروهاست، اجازه دهید که ابروها در محل خود ثابت شوند و ریشه آن نیز دارای مقاومت مناسب شود. جدا کردن ابروها از ریشه آن با موچین باعث سست شدن ریشه و از بین رفتن پیوند آن می شود و ممکن است که بعد از اصلاح قسمت هایی از ابروها دچار زخم و تروما شود که در نهایت عامل تروما یا عفونت در محل باشد. عفونت فرایند کاشت را دچار آسیب و خلل می کند.

برای اصلاح ابروها با موچین مقداری صبور باشید و اجازه دهید چند ماهی از این عمل بگذرد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *